پدر افشين قطبي گفت: خود افشين هم از پيوستن به باشگاه‌هاي ژاپني ناراحت است و دوست دارد همچنان در ايران کار کند.


 

پدر سرمربي تيم ملي فوتبال ايران پس از پيروزي 3 بر صفر ايران برابر امارات گفت: از اين برد خيلي خوشحالم و اميدوارم آن‌ها در آينده هم موفق باشند.

او گفت: در روزهاي گذشته فرصت نداشتم تا با افشين صحبت کنم. با اين حال از نتايج به دست آمده تيم ملي و موفقيت‌هاي او بسيار خوشحالم. اميدوارم که اين تيم در ادامه مسابقه‌ها هم موفق باشد و به قهرماني برسد.

پدر قطبي با اشاره به پيوستن پسرش به باشگاه شيميزو اسپالس ژاپن در پايان جام ملت‌هاي آسيا گفت: افشين هم از اين موضوع ناراحت است؛ من هم همين طور. از خدايم است که او را راضي کنم که در ايران بماند. خودم دوست دارم که در ايران بماند و همين جا کار کند. او هم همين نظر را دارد.

www.shereno.com

تاريخ : چهار شنبه 29 دی 1389برچسب:, | 23:40 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |

 

تيم ملي فوتبال ايران با نتيجه 3 بر صفر برابر امارات به برتري رسيد و تنها تيم 9 امتيازي جام ملت‌ها شد.


 

 ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و امارات در چارچوب مرحله گروهي جام ملت‌هاي 2011 آسيا از ساعت 19:45 در ورزشگاه قطر اسپورت و در حضور کمتر از شش هزار تماشاگر برگزار شد و با برتري 3 بر صفر ايران خاتمه يافت.
 آرش افشين در دقيقه 70، محمد نوري در دقيقه 83 و وليد عباس (مدافع امارات) در دقيقه 93 براي ايران گلزني کردند.
 کيم دونگ جين از کره جنوبي قضاوت مسابقه را برعهده داشت که به آرش افشين و محسن بنگر از ايران کارت زرد نشان داد.
 داور آرش افشين را در دقيقه 74 با دادن کارت زرد دوم از ميدان اخراج کرد. خالد سبيل از امارات نيز در دقيقه 79 از ميدان اخراج شد.
 تيم ملي ايران پيش از اين ديدار با دو برد متوالي برابر کره شمالي و عراق صعودش را به عنوان تيم اول گروه چهار به مرحله يک چهارم نهايي قطعي کرده بود. ايران ساعت 19:55 شنبه آينده در اين مرحله بايد به مصاف کره جنوبي برود.

 ترکيب تيم ملي فوتبال ايران:
شهاب گردان، فرشيد طالبي، محسن بنگر، احسان حاج صفي( از دقيقه 60 محمد نصرتي)، خسرو حيدري، قاسم حدادي فر، آندرانيک تيموريان، محمد نوري، مسعود شجاعي( از دقيقه 46 غلامرضا رضايي)، آرش افشين و محمد غلامي( از دقيقه 83 رضا نوروزي)
 

www.shereno.com

تاريخ : چهار شنبه 29 دی 1389برچسب:, | 22:0 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |

جام ملت هاي آسيا گروه A  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 ازبكستان 3 2 1 0 6 3 3 7
2 قطر 3 2 0 1 5 2 3 6
3 چين 3 1 1 1 4 4 0 4
4 كويت 3 0 0 3 1 7 6- 0

جام ملت هاي آسيا گروه B  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 ژاپن 3 2 1 0 8 2 6 7
2 اردن 3 2 1 0 4 2 2 7
3 سوريه 3 1 0 2 4 5 1- 3
4 عربستان 3 0 0 3 1 8 7- 0

جام ملت هاي آسيا گروه C  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 استراليا 2 1 1 0 5 1 4 4
2 كره جنوبي 2 1 1 0 3 2 1 4
3 بحرين 2 1 0 1 6 4 2 3
4 هند 2 0 0 2 2 9 7- 0

جام ملت هاي آسيا گروه D  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 ايران 2 2 0 0 3 1 2 6
2 عراق 2 1 0 1 2 2 0 3
3 كره شمالي 2 0 1 1 0 1 1- 1
4 امارات 2 0 1 1 0 1 1- 1

www.shereno.com

تاريخ : سه شنبه 28 دی 1389برچسب:, | 4:7 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |

 

تيم فوتبال استقلال امشب از ترکيه به ايران بازمي‌گردد و تمريناتش را پس از يک روز استراحت از سر خواهد گرفت.


 

 کاروان تيم فوتبال استقلال امشب بعد از برپايي اردويي 10 روزه در ترکيه به تهران بازمي‌گردد.
 استقلالي‌ها در ترکيه تمرينات پرفشار و در عين حال با نشاطي را انجام دادند و دو بازي تدارکاتي با تيم‌هاي کارتال اسپور ترکيه و گتسو قزاقستان برگزار کردند. در ديدار اول با کارتال اسپور به نتيجه تساوي يک بر يک رسيدند و در بازي دوم که ديشب انجام شد با يک گل حريف قزاقستاني خود را شکست دادند.
 کاروان استقلال امشب ساعت 21 و 30 دقيقه به وقت ترکيه عازم تهران خواهد شد.
 بازيکنان استقلال با نظر کادر فني فردا؛ دوشنبه به استراحت مي‌پردازند و از سه‌شنبه تمريناتشان را پيگيري خواهند کرد.

www.shereno.com

تاريخ : یک شنبه 26 دی 1389برچسب:, | 15:53 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |

 

کنفدراسيون فوتبال آسيا با توجه به آغاز دور پاياني مسابقات مرحله اول جام ملت هاي 2011، مقررات مربوط به بازيکنان اخطاري اين رقابت ها را اعلام کرد.


 

    بر اين اساس بازيکناني که در دو بازي مختلف دو کارت زرد دريافت کرده اند به صورت خودکار از ديدار بعدي تيم خود محروم خواهند شد.
در صورتي که بازيکنان دو کارت زرد خود را در مسابقات مقدماتي دريافت کرده باشند، محروميت آنها در رقابت هاي پاياني جام ملت هاي آسيا در نظر گرفته نمي شود.
در صورتي که آنها يک کارت زرد در مرحله گروهي گرفته باشند، مي توانند در مرحله يک چهارم نهايي بازي کنند و در صورتي که يک کارت زرد در مرحله گروهي يا در مرحله يک چهارم نهايي گرفته باشند، مي توانند در مرحله نيمه نهايي حضور داشته باشند.

www.shereno.com

تاريخ : یک شنبه 26 دی 1389برچسب:, | 15:53 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |
سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال ژاپن با بيان اينكه تماس‌هايي با او براي هدايت ايران گرفته شده گفت: افتخار مي‌كنم روي نيمكت تيم ملي ايران بنشينم.

 

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس از دوحه، حضور فليب تروسيه در هتل محل اقامت تيم ملي ايران شائبه هاي حضور اين مربي روي نيمكت ايران پس از مسابقات جام ملت هاي آسيا را تشديد كرد.
وقتي حضور تروسيه در هتل شرايتون را به كفاشيان خبر مي دهيم، رئيس فدراسيون فوتبال بيش از سايرين سوال مي كند كه اين مربي كجاست تا با وي صحبت كند. سوال مي شود كه آيا قصد مذاكره داريد يا قراري با اين مربي داشته ايد كه رئيس پاسخ منفي مي دهد و مي گويد صرفا براي احوال پرسي است چون اين مربي از گزينه هاي قبلي فدراسيون بوده، اما همين صحبت هاي كفاشيان خبرنگاران اعزامي را ترغيب مي كند تا از زبان تروسيه ناگفته هايي را بشنود.

قبل از نشستن روي يك صندلي در كنار تروسيه، وي از خطرناك بودن خبرنگاران ايراني مي گويد و همين موضوع عاملي مي شود تا بتوان راحت مصاحبه را آغاز كرد.
تاكاشي خبرنگار ژاپني در حال مصاحبه است، اما تروسيه با ديدن خبرنگاران ايراني، وي را مجبور مي كند كه هر چه زودتر مصاحبه را تمام كند تا گفت و گو با اصحاب رسانه ايراني را آغاز كند اگر چه شبكه هاي تلويزيوني بين المللي نيز منتظر مصاحبه با اين مربي فرانسوي هستند. پس از احوال پرسي مختصر در ضلع شمالي لابي هتل شرايتون مصاحبه 2 خبرنگار اعزامي 2 خبرگزاري از ايران با تروسيه آغاز مي شود.

*آقاي تروسيه سلام. بدون مقدمه مي خواهيم در مورد برخي شايعات از شما سوال هايي داشته باشيم.
تروسيه: بفرمائيد، اما در مورد شايعات خبرنگاران راحت تر و بهتر مي توانند پاسخ بدهند.

* اما اين شايعه در مورد شماست.
تروسيه: من حاضرم به هر موضوعي جواب دهم.

*پس حالا كه قرار است به هر سوالي پاسخ دهيد ابتدا از جام ملت هاي 2011 شروع مي كنيم و در ادامه شايعات را مطرح خواهيم كرد.
تروسيه: بفرمائيد.

* نظرتان در مورد جام ملت ها چيست؟
تروسيه: من بيشتر مسابقات روز اول را تماشا كردم، اما هنوز زود است كه بخواهيم در مورد آينده پيش بيني كنيم چون بايد تيم ها بيشتر بازي كنند تا عيار واقعي شان مشخص شود. تيم ها در شرايط خوبي هستند و معلوم است كه تك تك آنها براي حضور در تورنمنت قطر روند آماده سازي خوبي را طي كرده اند و ميزبان هم شرايط خوبي را براي تيم ها و هواداران تدارك ديده است. بحث نحوه ميزباني قطر در روز اول مسابقات مهم تر از مسايل فني است چون با انجام يك مسابقه نمي توان در مورد مسايل فني و تاكتيكي تيم ها اظهار نظر دقيقي داشت.

* پس از ميزباني قطر رضايت داريد.
تروسيه: بله اين كشور سهميه ميزباني جام جهاني را به دست آورده و به همين دليل با شروع جام ملت ها كارش را به خوبي آغاز كرده است. سازماندهي بازي ها؛ هتل ها و حمل و نقل شرايط خوبي دارد.

* چرا كشورهاي خاورميانه شروع خوبي نداشته اند؟
تروسيه: دوباره تاكيد مي كنم در روز اول قضاوت كردن كار راحتي نيست. البته هميشه اين طور است كه در تورنمنت هاي بزرگ تيم هاي سرشناس و بزرگ بيش از ديگران تحت فشار هستند و شايد يكي از دلايل افت برخي تيم هاي مطرح همين بوده است.
تيم هاي بزرگ در روز اول استرس بيشتري دارند و اين اتفاق براي ژاپن برابر اردن رخ داد و حتي تيم هاي ايران و عراق نيز در جريان بازي استرس داشتند.

* اگر بخواهيم قضاوت اوليه داشته باشيم بهترين تيم روز اول كدام بود؟
تروسيه: انتخاب بهترين كار اشتباهي است و با اتمام بازي هاي مرحله اول يا حداقل با انجام 2 بازي براي هر تيم مي توان در اين زمينه اظهار نظر كرد. بايد صبر كرد و در پايان بازي دوم قضاوت مي كنم.

*ديدار ايران مقابل عراق را تماشا كرديد؟
تروسيه: بله بازي خيلي سنگيني براي هر دو تيم بود. ايران و عراق به لحاظ فيزيكي و فني خوب بازي كردند، اما برنامه هاي ايران در نيمه دوم بهتر جواب داد و 3 امتياز به اين تيم رسيد.

* پيروزي بر عراق چقدر راه صعود ايران به مرحله بعد را هموار كرد؟
تروسيه: ايران در گروه بسيار سختي قرار دارد و هر 4 تيم شانس صعود دارند، اما اين برد آن هم برابر عراق بسيار تاثيرگذار خواهد بود. نمي توانم تيم هاي صعود كننده از گروه چهارم را پيش بيني كنم اما اميدوارم ايران يكي از تيم ها باشد.

*مهم ترين ملاك ها براي صعود چيست؟
تروسيه: مربي هر تيم براي صعود تيمش به مرحله بعد كار سختي دارد چون بايد بتواند توان روحي بازيكنان را در شرايط بالايي حفظ كرده و توان فيزيكي نفرات را با دقت زير نظر داشته باشد. علاوه بر اين اين مسايل، شانس هم تاثير زيادي در موفقيت و قهرماني تيم ها دارد و در دوره هاي قبلي نيز اين موارد به وضوح ديده شده است.

*فكر مي كنيد در اين دوره چه تيمي قهرمان شود؟
تروسيه: 5 كشور شانس اصلي هستند چون از روز اول عملكرد خوبي از خود نشان داده اند. ايران، ژاپن، كره جنوبي، استراليا و قطر از آماده ترين ها هستند. نام قطر را با توجه به ميزباني در كنار نام تيم هاي بزرگ و قديمي آسيا قرار دادم چون اين تيم بازي اول را باخت، اما در مسابقه با چين خيلي خوب بازي كرد و با قدرت به برتري رسيد و نشان داد كه هدفش قهرماني است. قطر تيمي كاملا هجومي است و اطمينان دارم در بازي سوم كويت را شكست مي دهد و راهي مرحله بعد خواهد شد. سيستم اين تيم خيلي هجومي است و مي تواند براي تيمي خطر ساز شود.

* ارزيابي تان از تيم ملي ايران و افشين قطبي چيست؟
تروسيه: ايران هم تيم خوبي است و با داشتن يك مربي خوب از مدعيان قهرماني است.

* چقدر از افشين قطبي شناخت داريد؟
تروسيه: من اين مربي را به خوبي مي شناسم. وي يك مربي بين المللي است كه در كشورهاي مختلف تجارب زيادي كسب كرده و اكنون شناسنامه خوبي در ميان مربيان دارد. قطبي با حضور در تيم ملي ايران اعتبار خيلي خوبي كسب كرده اگر چه اين مربي در كره جنوبي نيز عملكرد مطلوبي داشته و ارتباطات خوبي را نيز براي خود كسب كرد. وي در تيم ملي ايران نيز عملكرد مناسبي داشته است.

* اما ايران با اين مربي نتوانست راهي جام جهاني شود.
تروسيه: مي دانم كه قطبي در 3 بازي آخر سرمربي ايران شد. شرايط اين تيم بعد از شكست برابر عربستان براي رسيدن به جام جهاني بسيار سخت بود. قطبي بعد از آنكه سرمربي شد نتايج خوبي كسب كرد و به همين دليل فدراسيون فوتبال ايران قراردادش را تمديد كرد.

* خبر داريد كه قطبي سرمربي شيميزوي ژاپن شده است؟
بله. انتقال وي به تيم ژاپني به سود فوتبال ايران خواهد شد و مي تواند عامل توسعه و پيشرفت سطح مربيان داخلي ايران شود.

*شما سال ها در فوتبال ژاپن حضور داريد، آيا قطبي مي تواند در اين باشگاه موفق شود؟
تروسيه: بله وي تجربه زيادي از كار كردن در بيرون از ايران داشته و راه هاي برقراري ارتباط در خارج از ايران را مي داند. كار كردن در ژاپن نيز بسيار خوب است و باشگاه ها از امكانات زيادي بهره مي برند. علاو بر اين مي دانم كه ايرانيان زيادي در اين كشور حضور دارند و آنها مي توانند حامي خوبي براي اين مربي ايراني باشند. مناسبات ايران و ژاپن نيز بسيار خوب است و قطبي مشكلي براي كار كردن در اين كشور نخواهد داشت.

*خبر داريد كه برخي رسانه ها از مذاكره شما با مسئولان فدراسيون ايران خبر داده اند؟
تروسيه: شما بگوييد آيا اين طور بود؟

*قرار شد شما خيلي شفاف پاسخ دهيد.
تروسيه: بله تماس هايي با من گرفته شده چون من دوستان زيادي در فوتبال ايران دارم و مذاكراتي در اين زمينه داشته ام. مي دانم مسئولان فدراسيون فوتبال ايران به دنبال جايگزين قطبي هستند و اگر من در فهرست 10 نفره آنها باشم افتخار مي كنم كه سرمربي ايران شوم. اين پيشنهادها در حد حرف بوده و بايد ببينيم در آينده چه رخ خواهد داد. من بيش از 20 سال است كه در فوتبال آسيا حضور دارم و فوتبال اين قاره در شرق و غرب را به خوبي مي شناسم و اطلاعاتم در اين زمينه كافي است.

*ولي در گذشته بيشتر به نيمكت تيم ملي ايران نزديك بوديد؟
تروسيه: همين طور است. بعد از شكست ايران در مرحله مقدماتي جام جهاني 2010 برابر عربستان و بعد از اخراج علي دايي مسئولان فدراسيون فوتبال ايران با من تماس گرفتند و خواستند سرمربي تيم ملي شوم. بعد از يكسري مذاكرات خيلي منتظر پاسخ نهايي ماندم ولي هيچ جوابي نشنيدم تا اينكه قطبي به عنوان سرمربي ايران معرفي شد. آن زمان مذاكرات جدي تر بود اما الان در حد پيشنهاد است. به من گفته اند كه ايران روي من نظر دارد اما اين امكان وجود دارد كه يك مربي ديگر به عنوان سرمربي جايگزين قطبي شود.

* به هر حال ايران به جام جهاني قبلي نرفت و اكنون انتظارات از سرمربي آينده زياد خواهد بود؟
تروسيه: ايران هميشه در آسيا جزو 5 تيمي است كه شانس صعود به جام جهاني دارد و همه انتظار دارند كه ايران يكي از نماينده هاي آسيا در جام جهاني فوتبال باشد.

*حرف آخر؟
تروسيه: اميدوارم تيم ملي ايران در همه تورنمنت ها موفق باشد و فوتبال اين كشور نتايج خوبي به دست آورد.
 

www.shereno.com

تاريخ : سه شنبه 25 دی 1389برچسب:, | 6:0 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |


 

کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC)، قوانين تيم هاي صعود کننده به مرحله يک چهارم پاياني پانزدهمين دوره رقابت هاي جام ملت هاي آسيا را اعلام کرد.


کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام کرد:هرتيمي که امتياز بيشتري در گروه بگيرد به مرحله بعدي صعود مي کند اما اگر دو يا چند تيم در يک گروه امتيازي برابر هم داشته باشند‌ تيمي که امتياز بيشتري در ديدارهاي انجام‌شده بين تيم‌هاي هم‌ امتياز گرفته باشد، به مرحله دوم راه خواهد يافت سپس تيمي که تفاضل گل بيشتري در گروه داشته باشد، راهي مرحله يک چهارم پاياني مي شود.
براساس اين گزارش همچنين تيمي که گل‌هاي بيشتري بين تيم‌هاي هم‌ امتياز زده باشد، گام به مرحله بعدي مي گذارد و در شرايط بعدي، تيمي که در کل تفاضل گل بيشتري در گروه کسب کرده باشد مي تواند جواز صعود را دريافت کند.
در قوانين کنفدراسيون فوتبال آسيا آمده است:اگر دو تيم در يک گروه هم امتياز و در تمامي شرايط مساوي باشند و ديدار آنها ،‌ روز پاياني مرحله مقدماتي برگزار شود، ضربات پنالتي تيم صعودکننده به مرحله يک چهارم پاياني را مشخص مي‌کند اما اگر دو تيم در روز آخر به مصاف هم نروند، تيمي که کارت هاي زرد و قرمز کمتري کسب کرده باشد به مرحله بعدي صعود خواهد کرد.
درقوانين کنفدراسيون فوتبال آسيا آمده است: اگر دو تيم در تمامي شرايط بالا مساوي باشند،تيم صعودکننده براساس قرعه گام به مرحله يک چهارم پاياني مي گذارد.

www.shereno.com

تاريخ : سه شنبه 24 دی 1389برچسب:, | 22:7 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |

 

ديروز،جام ملت هاي آسيا هفتمين روز خود را پشت سر  گذاشت. آماري که بازيکنان حاضر در جام ملت ها در اين يک هفته از خود به جاي گذاشته اند را در زير مي خوانيد:


 بهترین گلزنان : 2 گل
 یوسف احمد- قطر
عبدالرزاق حسین- سوریه
 تیم کیهیل- استرالیا
سرور جپاروف – ازبکستان
 جا چئول کو- کره جنوبی
بیشترین پاس گل: 2 پاس
برت امرتون و لوک ویلکشیر- استرالیا

دروازه بانانی که گلی دریافت نکرده اند:
ماجد ناصر- امارات
ری میونگ گوک- کره شمالی
 مارک شوارتزر- استرالیا
بیشترین شوت:
تیم کیهیل – استرالیا (8)
 سباستین سوریا- قطر(8)
 یوسف احمد- قطر(6)
بدرالمطاوا- کویت(6)
 برت هولمان- استرالیا(6)
احمد خلیل- امارات(6)
 پارک جی سونگ- کره جنوبی (6)
بیشترین شوت در چهارچوب:
تیم کیهیل- استرالیا (6)
 یوسف احمد- قطر(4)
بدرالمطاوا- کویت(3)
جا چئول کو- کره جنوبی (3)
دنگ ژو ژیانگ- چین(3)

بیشترین خطا:
الکساندر گیرنیخ- ازبکستان(9)
 سباستین سوریا- قطر(8)
یو های- چین (6)
عزیز بک حیدروف – ازبکستان(6)
تا ئه هوی کواک- کره جنوبی(6)
ژائو پنگ- چین (6)
بیشترین کارت زرد:
کیو بو- چین (2)
بیشترین قرار گرفتن در آفساید:
الکساندر گیرنیخ- ازبکستان(7)
تیم کیهیل- استرالیا(3)

www.shereno.com

تاريخ : سه شنبه 24 دی 1389برچسب:, | 2:56 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |
 سازمان ليگ برتر فوتبال برنامه هفته‌هاي بيست و يكم تا بيست و سوم را اعلام كرد.

 برنامه مسابقات به شرح زير است:

گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي و تكريم نبي اكرم از مكه به مدينه

شنبه16/11/89-هفته بيست و يكم-ساعت 15
ذوب آهن-سايپا-فولاد شهر

فولاد خوزستان-نفت تهران-تختي-اهواز

شهرداري تبريز-مس كرمان-يادگار امام-تبريز

ملوان-پيكان-تختي-انزلي

شاهين بوشهر- سپاهان -شهيد بهشتي-بوشهر

راه آهن –صباي قم- اكباتان-تهران

پرسپوليس-نفت آبادان-آزادي-تهران-ساعت 15:45

پاس-تراكتورسازي-قدس-همدان

يكشنبه-17/11/89-هفته بيست و يكم-ساعت 15:45
استيل آذين-استقلال-آزادي-تهران

* تكريم شهدات امام حسن عسكري(ع)و گراميداشت شروع امامت بقيه الله الاعظم حضرت ولي عصر(عج)

يكشنبه 24/11/89-هفته بيست ودوم-ساعت 15
صباي قم-فولاد خوزستان-يادگار امام-قم

مس كرمان-استيل آذين-شهيد باهنر-كرمان

پيكان-استقلال-شهيد رجايي-قزوين-ساعت 13:45

پرسپوليس –راه آهن-آزادي-تهران-ساعت 16

تراكتورسازي-شاهين-يادگار امام-تبريز

سايپا-ملوان-انقلاب-كرج

سپاهان-ذوب آهن-فولاد شهر

نفت تهران-پاس-شهيد دستگردي-تهران

نفت آبادان-شهرداري تبريز-تختي-آبادان

*گراميداشت ايام ميلاد حضرت رسوال اكرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)

جمعه29/11/89-هفته بيست و سوم-ساعت 15
راه آهن-سايپا-اكباتان-تهران

شاهين-پرسپوليس-شهيد بهشتي-ساعت 13:45

استقلال-نفت تهران-آزادي-تهران-ساعت 16

فولاد خوزستان-مس كرمان-تختي-اهواز

استيل آذين-پيكان-شهيد دستگردي-تهران

پاس-فولا مباركه سپاهان-قدس-همدان

شهرداري تبريز-صباي قم-يادگار امام-تبريز

ذوب آهن-نفت آبادان-فولاد شهر

ملوان –تراكتورسازي تبريز-تختي-انزلي

*تكريم و تعظيم رحلت حضرت رسول(ص)و شهادت حضرت امام حسن مجبتي(ع)

دوشنبه 11/11/89-ساعت 15

ذوب آهن-صنعت مس كرمان-هفته نوزدهم(تكراري) فولاد شهر

صباي قم- سپاهان -چهاردهم (معوقه)يادگار امام-قم

جام حذفي: استقلال-شهرداري ياسوج- مرحله يك چهارم نهايي -آزادي-تهران
www.shereno.com

تاريخ : 23 دی 1389برچسب:, | 12:54 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |

در کنار انتخاب ليونل مسي به عنوان دارنده توپ طلاي فيفا در سال 2010 و برگزيده شدن ژوزه مورينيو، به عنوان مربي برگزيده سال 2010 ، مارتا به عنوان برترين بازيکن زن و انتخاب يازده بازيکن منتخب دنيا از سوي فيفا، مراسمي که در سالن زوريخ برگزار شد ، حاشيه هاي جالبي داشت. از شما دعوت مي کنيم تا به تماشاي تصاوير جالب مراسم دوشنبه شب سالن اهداي جوايز برترينهاي سال 2010 بنشينيد:



 

Portuguese Jose Mourinho (C) Is Congratulated By Brazilian Lucio As He Is Awarded The FIFA World Coach Of The Year For

 
پس از انتخاب تیم منتخب سال فیفا، ژوزه مورینیو، مربی کنونی رئال و مربی سابق اینتر، برای تبریک به نزد لوسیو، شاگرد سابقش رفت و او را در آغوش گرفت

 

Spanish Pep Guardiola (L) And FIFA President Sepp Blatter (R) Announce That Argentina's Lionel Messi Is Awarded The
این پپ گواردیولا بود که به روی سن آمده و پاکت نام برنده توپ طلای سال 2010 فیفا را در دست گرفت. گواردیولا این پاکت را باز کرد و نامی را به زبان آورد که شاید خیلی از اسپانیایی ها را ناامید کرد: لیووووونل مسسسسسی!
 


 


 

 


 

 



 

  Lionel Messi (l) Of Argentina And Barcelona FC Receives The Men's Player Of The Year Award From His Club Coach Pep

 
گواردیولا که دستش از عنوان برترین مربی سال دنیا کوتاه ماند،توپ طلا را به شاگردش می دهد
 



Netherlands Wesley Sneijder Congratulates
 
لیونل مسی، برنده توپ طلای سالهای 2009 و 2010 ، از اسنایدر،ستاره هلندی اینتر که خیلی ها توپ طلای امسال را حق او می دانستند، دل جویی می کند

 

  Lionel Messi (l) Of Argentina And Barcelona FC Winner Of The Men's Player Of The Year Alongside Jose Mourinho (r) Of
 
برترین بازیکن و برترین مربی سال 2010 در کنار هم.لبخند مسی و قیافه جدی مورینیو! فکر می کنید لبخند مسی حکایت از چه دارد؟؟
 


South African Archbishop Desmond Tutu, German Silvia Neid, Argentina's Lionel Messi, FIFA President Sepp Blatter And
 
این هم تمام برندگان سال 2010 در کنار هم در سالن مجلل زوریخ
 





  Fifa World XI Award Including Cristiano Ronaldo,Maicon,Lucio,Gerard Pique,Iker Casillas, Front Row L To R: David
 
این هم تیم منتخب سال 2010 از نظر فیفا

www.shereno.com

تاريخ : 21 دی 1389برچسب:, | 4:20 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |

 

"ليونل مسي" براي دومين سال پياپي توپ طلاي جهان را به دست آورد.


مهاجم تيم فوتبال بارسلونا با پيشي گرفتن از هم‌تيمي‌هايش توپ طلاي سال 2010 جهان را به دست آورد.

مهاجم تيم ملي آرژانتين و تيم فوتبال بارسلونا با وجود عملکرد ضعيف آرژانتين در جام جهاني 2010، به دليل درخشش در بارسلونا به عنوان بهترين بازيکن جهان در سال 2010 انتخاب شد.

ليونل مسي جايزه توپ طلا را از دست پپ گوآرديولا دريافت کرد.

ستاره آرژانتيني بارسلونا سال گذشته هم با اختلاف زيادي نسبت به کريستيانو رونالدوي پرتغالي توپ طلاي جهان را از آن خود کرده بود.

www.shereno.com

تاريخ : 21 دی 1389برچسب:, | 4:19 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |

 

تنها ساعاتي ديگر تا اعلام اولين برنده «توپ طلاي فيفا» باقي مانده است.


 

  با توجه به اينکه امشب مراسم اهداي توپ طلا و معرفي بهترين بازيکن سال 2010 از سوي فيفا برگزار مي شود بد نيست نگاهي به تاريخچه اهداي اين جوايز بندازيم.اولین بار توپ طلا در سال 1956 توسط مجله فرانسوی «فرانس فوتبال» اهدا شد و «استنلی متئوس» این جایزه را به خود اختصاص داد.بازیکنان بزرگی که این جایزه را به خود اختصاص دادند، آلفردو دی استفانو، ریموند کوپا، اوسبیو، یوهان کرویف، فرانس بکن باوئر و میشل پلاتینی بودند.

برندگان توپ طلا  و برترین بازیکنان سال فیفا از سال 1956 تا کنون به شرح زير هستند:

استنلی متئوس 1956

 آلفردو دی استفانو 1957

 ریموند کوپا 1958

 آلفردو دی استفانو 1959

 لوئیس سوارس 1960

 عمر سیوری 1961

 جوزف ماسوپوست 1962

 لو یاشین 1963

 دنیس لا 1964

 اوسبیو 1965

 بابی چارلتون 1966

 فلوریان آلبرت 1967

 جرج بست 1968

 جیانی ریورا 1969

 گرد مولر 1970

 یوهان کرویف 1971

 فرانس بکن باوئر 1972

 يوهان کرویف 1973

 یوهان کرویف 1974

 اولگ بلوخین 1975

 فرانس بکن باوئر 1976

آلن سیمونسن 1977

 کوین کیگان 1978

کوین کیگان 1979

 کارل هاینس رومنیگه 1980

 کارل هاینس رومنیگه1981

 پائولو روسی 1982

 میشل پلاتینی 1983

 میشل پلاتینی 1984

 میشل پلاتینی 1985

 ایگور بلانوف 1986

 رود گولیت 1987

 مارکو فان باستن 1988

 مارکو فان باستن 1989

 لوتر ماتئوس 1990

ژان پیر پاپین -بهترين بازيکن: لوتر ماتيوس1991

مارکو فان باستن - بهترين بازيکن: مارکو فون باسن 1992

روبرتو باجو - بهترين بازيکن: روبرتو باجو 1993

هریستو استویچکوف   بهترين بازيکن: روماريو 1994

ژرژ وآ -بهترين بازيکن:ژرژ وآ 1995

رونالدو - بهترين بازيکن:ماتیاس سامر 1996

 رونالدو- بهترين بازيکن:رونالدو 1997

زین الدین زیدان- بهترين بازيکن: زین الدین زیدان 1998

ریوالدو – ریوالدو 1999

لوئيس فيگو -بهترين بازيکن زین الدین زیدان 2000

مایکل اوون- بهترين بازيکن لوئيس فيگو 2001

رونالدو –  بهترين بازيکن رونالدو 2002

پاول ندود- بهترين بازيکن  زین الدین زیدان  2003

آندری شوچنکو  - بهتري بازيکن رونالدینیو 2004

رونالدینیو – بهترين بازيکن رونالدینیو 2005

فابیو کاناوارو – بهترين بازيکن فابیو کاناوارو 2006

کاکا – بهترين بازيکن کاکا 2007

کریس رونالدو – بهترين بازيکن کریس رونالدو 2008

لیونل مسی - بهترين بازيکن  لیونل مسی 2009

در سال 1991 فیفا تصمیم به برگزیدن بازیکنی به عنوان«برترین بازیکن سال فیفا» گرفت و همین باعث شد تا هر سال دو جایزه جداگانه به برترین بازیکن سال اهدا شود.

به عنوان مثال در سال 1996، فرانس فوتبال جایزه توپ طلای سال را به ماتیاس سامر آلمانی داد ولی فیفا چندان تحت تاثیر عملکرد ستاره آلمانی و قهرمان رقابتهای یورو1996 قرار نگرفت و به جای او، عنوان «برترین بازیکن سال فیفا» را به رونالدو داد.

البته در اکثر مواقع دارنده توپ طلا ، به عنوان برترین بازیکن سال فیفا نیز انتخاب می شد و بازیکنانی مثل لیونل مسی، رونالدو،زیدان و ژرژ وآ هر دو عنوان را در یک سال کسب کردند.

از همین رو سران فیفا و مجله فرانس فوتبال تصمیم گرفتند تا جایزه شان را به صورت مشترک اهدا کنند و باید منتظر ماند و دید امسال چه بازیکنی این جایزه را مال خود خواهد کرد.

www.shereno.com

تاريخ : 20 دی 1389برچسب:, | 19:14 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |

 

جواد نکونام گفت: تيم ملي در شرايط بسيار خوبي به سر مي‌برد و اردوي 10 روزه در قطر کمک فراواني به رسيدن تيم به آمادگي لازم کرد.


 

کاپيتان تيم ملي ايران پس از انجام تمرين يکشنبه شب در زمين شماره 2 باشگاه الغرافه قطر گفت: شرايط تيم ملي بسيار خوب است و تمرين‌هاي بسيار خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم. اردوي 10 روزه در قطر هم به ما کمک بسياري کرد تا به آمادگي لازم برسيم.

نکونام درباره شايعه اختلاف او و شجاعي با بازيکنان تيم ملي فوتبال هم گفت: اين‌ها خبرهايي است که خبرنگاران درمي‌آورند و مي‌نويسند و حاشيه‌هايي است که آن‌ها درست مي‌کنند. مي‌توانيد از تک تک بازيکنان بپرسيد. حتي از خود شجاعي هم که گفته شده بود، من و او با بقيه مشکل داريم، مي‌توانيد بپرسيد. ما در تيم ملي ميان بازيکنان رابطه خوب و صميمي داريم. همه با هم دوست هستيم و حتي يک نفر را هم نمي‌توانيد پيدا کنيد که خبر اين اختلاف را تاييد کند يا بگويد در تيم ملي مشکلي وجود دارد.

اين بازيکن حاضر در رقابت‌هاي ليگا ادامه داد: همه بازيکنان چه در باشگاه و چه در تيم ملي از شخصيت و شرايط من به خوبي آگاه هستند. جايگاه من هم در تيم ملي به خوبي مشخص است. تاکنون هم هيچ گاه با بازيکني مشکل نداشته‌ام. در مورد کادر فني هم بايد بگويم که من کاپيتان تيم ملي هستم و هرچه باشد وظايفي را دارم. چه در برابر بازيکنان و چه کادر فني. هر دوي آن‌ها از من انتظارهايي دارند که بايد به آن‌ها عمل کنم. من در مورد مسائل مختلف بايد با مربيان تيم ملي صحبت کنم اما، اختلافي در تيم وجود ندارد. تيم بسيار خوبي داريم و تک تک بازيکنان از شخصيت بالايي برخوردارند. بين ما و کادر فني روابط دو طرفه‌اي برقرار است و ما يک تيم در اين تورنمنت هستيم و شرايط خوبي داريم.

نکونام درباره تشکيل وزارت ورزش از سوي مجلس شوراي اسلامي هم گفت: من پيش از اين هم مخالف اين موضوع بودم و هنوز هم هستم. من و ورزشکاران با اين طرح مخالفيم. خودم تا سه چهار سال ديگر فوتبالم تمام مي‌شود و از صحنه ورزش کنار مي‌روم اما اين طرح براي ورزشکاراني که از اين پس مي‌آيند، طرح خوبي نيست. آن‌هايي که بعد از ما مي‌آيند با اين طرح صدمه مي‌بينند.

نکونام درباره عراق نخستين حريف ايران در دور گروهي پانزدهمين دوره جام ملت‌هاي آسيا هم گفت: نبايد تمام تمرکزمان روي يک بازي باشد. ما در دور گروهي سه بازي داريم. هدف‌مان بايد اين باشد که شروع خوبي داشته باشيم. نبايد از دقيقه يک به فکر برد باشيم بايد در طول بازي جريان مسابقه را اداره کنيم و با منطق و سياست برابر عراق فوتبال بازي کنيم. بايد بازي را اداره کنيم تا بتوانيم آن‌ها را شکست دهيم.

www.shereno.com

تاريخ : 20 دی 1389برچسب:, | 7:21 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |
دايي و پرسپوليس عملكرد خوبي برابر اينتراخت داشتند
 
 پيشكسوت فوتبال گفت: بايد در اولين بازي در جام ملت‌هاي آسيا مراقب عراق باشيم چون تيمي بسيار خطرناك است.

 

علي پروين درباره وضعيت تيم ملي فوتبال اظهار داشت: خوشبختانه پس از پيروزي برابر آنگولا، ملي پوشان با روحيه خوبي وارد جام ملت‌هاي آسيا شده‌اند. بايد همه با هم دعا كنيم تا تيم موفق شود و حسرت چند ساله را از دل مردم خارج كند.
وي افزود: جام ملت‌هاي آسيا سخت است. ايران كار بسيار سختي را در مرحله مقدماتي برابر عراق دارد چون اين تيم، تيم خطرناكي است. عراقي‌ها از فوتبال ما شناخت خوبي دارند و بيشتر بازيكنان آنها مقابل بازيكنان ما صف آرايي كرده‌اند. به همين دليل، بايد باهوش باشيم.
پروين خاطر نشان ساخت: اگر بچه‌هاي ما خودشان باشند و يك ذره شانس هم چاشني كار آنها شود، مي‌توانند از سد عراق بگذرند. اميدوارم اين اتفاق بيفتد. اگر در مرحله گروهي نتايج خوبي به دست آوريم، روحيه بچه‌ها براي مراحل بعدي بهتر خواهد شد.

علي پروين درياره بازي تيم فوتبال پرسپوليس مقابل اينتراخت فرانكفورت گفت: پرسپوليس و دايي عملكرد خوبي داشتند. وقتي ضربه پنالتي تكليف را مشخص مي‌كند، شانس هم بايد چاشني شود كه اين شانس را پرسپوليسي‌ها نداشتند؛ اما نمره خوبي گرفتند. بايد قبول كنيم كه تيم آلماني دست و پا بسته نبود و يكي از تيم هاي خوب آلمان است.

پروين در جواب سؤالي كه چرا استيل آذين را در اردوي تركيه همراهي نكرد، اظهار داشت: اميدوارم اين اردو به كادر فني كمك كند تا بيشتر به اهدافش برسد. در تهران كار داشتم و نرفتم. هدف ما اين بود كه استيل آذين تمرينات و بازي‌هاي خوبي را انجام دهد كه خدا را شكر اين بستر آماده شده است.
 

www.shereno.com

تاريخ : 19 دی 1389برچسب:, | 1:29 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |

هوار ملا محمد طي نامه‌اي به باشگاه استقلال اعلام كرد پس از پايان جام ملت‌هاي آسيا در تمرينات اين تيم شركت مي‌كند.

 
مدير روابط‌عمومي باشگاه استقلال در خصوص وضعيت هوار ملا محمد اظهار داشت: نامه اين بازيكن به باشگاه رسيده و وي در اين نامه كه با امضاي اوست اعلام كرده كه بازيكن استقلال است و بعد از پايان جام ملت‌هاي آسيا به جمع بازيكنان استقلال ملحق مي‌شود.

www.shereno.com

تاريخ : 18 دی 1389برچسب:, | 16:32 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |


 

 

  Xavi Hernandez Of Barcelona (R) Acknowledges The Crowd As His Team Mates Hold A Banner Which Reads ''Xavi We Love You
 
روی پارچه نوشته شده چابی دوستت داریم.این یک قدردانی کامل از طرف هم تیمی ها و هواداران بود ، گرچه نزدیک بود لوانته این جشن را در لحظات پایانی بازی امشب خراب کند.

www.shereno.com

تاريخ : 14 دی 1389برچسب:, | 6:53 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |

علي کريمي با شماره 88 الاهلي دبي تيم قرمزپوش مورد علاقه اش يک نيمه مقابل ميلان بازي کرد

AC Milan''s Clarence Seedorf (R) Vies

 

 
 

www.shereno.com

تاريخ : 13 دی 1389برچسب:, | 2:23 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |


 

 

طبق گزارش منتشره در سرو اورا، روبرتو دی اسیس، برادر و مدیر برنامه های رونالدینیو در صحبتهایی اعلام کرده که سران روسونری برای به فروش رساندن برادرش مبلغ 8 میلیون یورو می خواهند این مبلغ برابر با همان مبلغی است که رونالدینیو تا پایان مهلت قراردادش با میلان در ژوئن سال 2011 دریافت خواهد کرد. اسیس در ادامه صحبتهایش اعلام کرد که تیمهایی از برزیل، انگلیس، اسپانیا و آمریکا خواهان به خدمت گرفتن رونالدینیو هستند و احتمال حضور رونالدینیو در تیمی اروپایی را رد نکرد.
 
www.shereno.com

تاريخ : 9 دی 1389برچسب:, | 5:39 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |
مسئولان باشگاه پرسپوليس با وحيد هاشميان به توافق اوليه رسيدند.

 
پس از ديدار حبيب كاشاني و وحيد هاشميان صحبت‌هاي زيادي مبني بر قرمزپوش شدن اين بازيكن به گوش رسيد.
 
يكي از مسئولان باشگاه پرسپوليس اعلام كرد: با توجه به تاييد علي دايي توافقات نهايي بين وحيد هاشميان و باشگاه پرسپوليس شده و احتمالا فردا اين بازيكن پس از جلسه‌اي با دايي و كاشاني قرارداد خود را به امضا خواهد رساند.
www.shereno.com

تاريخ : 8 دی 1389برچسب:, | 21:52 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |
 برنامه رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال از هفته‌هاي سيزدهم و چهاردهم اعلام شد.

 
 برنامه بازي ها به شرح زير است:

پنجشنبه 23/10/89- ساعت 14-هفته سيزدهم
شهرداري بندرعباس-شهر صنعتي كاوه-تختي-بندرعباس
مقاومت سپاسي-داماش گيلان-حافطيه-شيراز
مس رفسنجان-پيام مشهد-شهدا نوش آباد-رفسنجان
فولاد يزد-داماش دورود-نصيري-يزد

جمعه 24/10/89-ساعت 14-هفته سيزدهم
اتكا گلستان-همياري اراك-آزادي-گرگان
فولاد نطنز-گل گهر سيجران-شهيد منوچهري-نطنز
شهرداري ياسوج-نت مجد سليمان-تختي-ياسوج
تربيت يزد-ماشين سازي تبريز-نصيري-يزد
مس سرچشمه كرمان-صنعت ساري-شهيد زينلي-سرچمشه
ابومسلم مشهد-گسترش فولاد تبريز-تختي-مشهد
استقلال اهواز-برق شيراز-تختي-اهواز
پيام فارس-نساجي مازندران-حافظيه –شيراز
آلومينيوم هرمزگان-شيرين فراز –تختي-بندرعباس
سپيد رود رشت-ايرانجوان بوشهر-سردار جنگل-رشت

* جمعه 8/11/89-هفته چهاردهم-ساعت 14
مقاومت سپاسي-شهرداري بندرعباس-حافظيه-شيراز
شهر صنعتي كاوه-همياري اراك-شهرك قدس-تهران
فولاد نطنز-داماش گيلان-شهيد منوچهري-نطنز
اتكا گلستان-پيام مشهد-آزادي-گرگان
شهرداري ياسوج-گل گهر سيرجان-تختي-ياسوج
مس رفسنجان-ماشين سازي تبريز-شهدا نوش آباد-رفسنجان
تربيت يزد-نفت مسجد سليمان-نصيري-يزد
داماش دورود-گسترش فولاد تبريز-تختي-دورود
استقلال اهواز-صنعت ساري-تختي-اهواز
ابومسلم مشهد-نساجي مازندران-تختي-مشهد
آلومينيوم هرمزگان-برق شيراز-تختي-بندرعباس
سپيد رود رشت-شيرين فراز كرمانشاه-سردار جنگل-رشت
مس سرچشمه كرمان-فولاد يزد-شهيد زينلي-سرچشمه
پيام فارس-ايرانجوان بوشهر-حافظيه-شيراز
www.shereno.com

تاريخ : 8 دی 1389برچسب:, | 21:46 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |