اعتراض روابط عمومي استقلال به لغو بازي جمعه
اين مسئله به ما در آسيا و ليگ لطمه مي‌زند
مظلومي: آماده انجام بازي شنبه هستيم!

پرويز مظلومي گفت، تيمش براي انجام بازي فردا مشكلي ندارد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربي استقلال پيش از ديدار برابر شهرداري تبريز از هفته هجدهم ليگ برتر گفت: آمادگي بازي فردا [شنبه] را داشته و مشکلي براي انجام اين ديدار نداريم. بهتر بود که اين بازي جمعه انجام گيرد ولي حالا با لغو آن اميدواريم که بازي حتما فردا برگزار شود چرا که در غير اين صورت آمادگي فشردگي بازي‌ها در هفته‌هاي بعدي را نداريم.

او همچنين گفت: خوشبختانه توانستيم هتل را هم رزرو کنيم تا مشکلي از اين جهت نداشته باشيم. تمرين هاي خود را هم براي بازي فردا با نظم و برنامه انجام مي‌دهيم تا با آمادگي بالا به مصاف حريف خود برويم.

ديدار تيم‌هاي استقلال تهران و شهرداري تبريز در چارچوب هفته هجدهم ليگ برتر كه قرار بود عصر جمعه (امروز) برگزار شود، به علت آلودگي هوا لغو شد. به گفته عزيز ا... محمدي طبق تصميمي كه استانداري تهران گرفت، بازي دو تيم استقلال تهران و شهرداري تبريز به دليل آلودگي هوا برگزار شده و مقرر شده است كه اين بازي با 24 ساعت تاخير در ورزشگاه آزادي برگزار شود.

 

در عين حال روابط عمومي باشگاه استقلال به لغو بازي جمعه اين تيم مقابل شهرداري تبريز اعتراض کرده و عنوان كرد: متاسفانه با اين بلاتکليفي موجود، باشگاه استقلال به شدت متضرر شده است. چه کسي پاسخگوي ضررهاي مالي و برنامه‌ريزي‌هاي اين گونه براي استقلال و شهرداري تبريز است؟ چرا يک ساعت قبل از انجام بازي خبر لغو آن اعلام مي‌شود؟ مگر بازيکنان ما در اين هوا تمرين حرفه‌اي و قهرماني را انجام نمي‌دهند؟ حالا چه اتفاقي مي‌افتد که يک بازي هم در همين هوا انجام شود؟

به گفته مسئول روابط عمومي باشگاه استقلال تفاوت بازي در روزهاي شنبه و يكشنبه در اين است که فردا هوا آلوده‌تر از امروز است، چرا که شنبه روز کاري محسوب مي‌شود و جدا از اين، تماشاگر کمتري هم به استاديوم مي‌آيد که اين هم به ضرر استقلال است.

به گفته سررشتهداري البته اگر بازي فردا انجام نگيرد ضررها بيشتر هم مي‌شود چون بازي در روزهاي آتي فشرده‌تر خواهد شد و اين مسئله به استقلال در آسيا و ليگ لطمه مي‌زند. جدا از اين هواداران استقلال هم امروز سردرگم شدند. بازي وقتي لغو اعلام شد که عده‌اي تماشاگر به استاديوم آزادي رسيده بودند تا با درب‌هاي بسته مواجه شوند. جواب هواداران را چه کسي مي‌دهد؟

www.shereno.com

تاريخ : 20 آذر 1389برچسب:, | 2:0 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |

 
این لوگو باشگاه شیمیزو اسپالس ژاپن، تیم جدید افشین قطبی است.

http://persianload.com/wp-content/uploads/2010/12/shimizu.png.jpg

www.shereno.com

تاريخ : 20 آذر 1389برچسب:, | 1:38 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |