يكي از بهترين بازي‌هاي فصل‌مان را انجام داديم
 
مايلي‌كهن: كفاشيان خاضعانه و خاشعانه حرف من را تاييد كرد
 
سرمربي سايپا گفت: كفاشيان خاضعانه و خاشعانه حرف من را تاييد كرد و گفت كه از بد حادثه رئيس فدراسيون فوتبال شده است.

 
محمد مايلي‌كهن پس از برتري 2 بر صفر مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: سايپا يكي از بهترين‌ بازي‌هاي فصلش را انجام داد چرا كه با شناخت از حريف به ميدان آمده بود. علي‌رغم احترام زيادي كه براي ذوب‌آهن و منصور ابراهيم‌زاده قائل هستم، اما ما بهتر از آنها بوديم و اين بار برخلاف دفعات قبل كه نتايج خوبي در اصفهان نمي‌گرفتيم، توانستيم حريف‌مان را شكست دهيم.
وي ادامه داد: قبلاً هم گفته بودم هواي فولادشهر سنگين است كه برخي دوستان از اين صحبت من ايراد گرفته بودند، اما خوشبختانه با وجود چنين شرايطي توانستيم ذوب‌آهن صدرنشين را شكست دهيم. اين برد را به كوشا، مديرعامل سايپا و همكاران‌شان تقديم مي‌كنم.

مايلي‌كهن تاكيد كرد: گفته بودم مي‌توانستيم در سايپا از 3 تا 4 بازيكن خارجي استفاده كنيم، اما هميشه به جوانان برومند مملكتم اعتقاد داشتم.
وي در مورد احتمال قهرماني ذوب‌آهن گفت: اين تيم همه ابزار قهرماني را دارد. قهرمان جام حذفي و نايب قهرمان آسيا بي‌جهت اين نتايج را به دست نياورده و باخت امروز چيزي از ارزش‌هاي آن كم نمي‌كند.
مايلي‌كهن در مورد اينكه حساسيت دربي اصفهان كه هفته آينده برگزار مي‌شود روي بازي امروز تاثير گذاشته بود عنوان كرد: اين موضوع را از ابراهيم‌زاده بپرسيد. من هم چند بازيكن خود را در اختيار نداشتم، اما تيم بزرگي مانند ذوب‌آهن نبايد در غياب چند بازيكن اين‌چنين نتيجه بگيرد.

سرمربي سابق تيم ملي در مورد صحبت‌هاي كفاشيان پس از ناكامي تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا، گفت: علي كفاشيان مديري غيرفوتبالي است، اما دليل نمي‌شود كه چون غيرفوتبالي است، تيم ملي نتيجه نگرفته باشد. پس از برنامه 90 ديدگاهم نسبت به او تا حدودي عوض شد و به وي حق مي‌دهم. اينكه خاضعانه و خاشعانه حرف من را تاييد كرد كه از بد حادثه رئيس فدراسيون شده است.
وي ادامه داد: او همه امكانات و ابزار لازم را براي تيم ملي فراهم كرد، اما يك سري مسائل ريز وجود دارد كه چون فوتبالي نيست همان مسائل باعث عدم نتيجه‌گيري مي‌شود. كفاشيان در مورد گزينش برخي مهره‌ها اشتباه كرد و مشخص شد به تنهايي تصميم نگرفته و قاطعانه عمل نمي‌كند.

سرمربي سايپا در مورد حضور علي كريمي در بوندس ليگا، تصريح كرد: كريمي با اينكه بازيكن شايسته‌اي است و با پول كمتري در آلمان حضور يافت و ديديد كه در نيمه دوم هم خودش را گرم كرد و پس از آن هم خودش را سرد كرد. چون در فوتبال آلمان حاشيه ايجاد نمي‌شود، با اينكه يك دقيقه هم بازي نكرد هيچ حاشيه‌اي ايجاد نكرد اما مطمئنا اگر در ايران براي بازيكن بزرگي همچون كريمي يا بازيكن ديگري اين اتفاق مي‌افتاد تيم دچار حاشيه مي‌شد و اين نشان مي‌دهد ساختارها متفاوت است. آلمان‌ها پول بي‌خودي به بازيكن نمي‌دهند و بازيكن هم جرات نمي‌كند خارج از وظايفش عمل كند.
وي در مورد اينكه مربي بعدي تيم ملي بايد ايراني باشد يا خارجي، گفت: چون برنامه‌ريزي خاصي نداريم نمي‌توانم پاسخ اين سوال را بدهم. هر زمان مربي ايراني مي‌آوريم و تيم نتيجه نمي‌گيرد به سراغ مربي خارجي مي‌رويم.
مايلي‌كهن درباره اينكه گفته مي‌شود او انگيزه كريم انصاري‌فرد مهاجم تيمش را از بين برده است، ‌تاكيد كرد: در مورد اين بازيكن من طوري عمل كردم كه انگيزه‌اش نيز حفظ شد چرا كه اگر انصاري‌فرد اگر مي خواست از سايپا برود مبلغ قراردادش به طور كامل به وي تعلق نمي گرفت، اما در پايان فصل اگر بخواهد از تيم جدا شود كل پول قرارداد به خودش مي‌رسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, | 21:10 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |