با قبول ضمانت فدراسيون ايران صورت گرفت
تاكيد AFC به فدراسيون قطر براي برگزاري ديدار استقلال و السد در آزادي
 
كنفدراسيون فوتبال آسيا پس از دريافت نامه فدراسيون ايران به دبير كل فدراسيون قطر اعلام كرد بازي استقلال و السد قطر در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

در پي ارسال نامه اي كه باشگاه السد قطر به كنفدراسيون فوتبال آسيا براي برگزاري بازي تيم هاي استقلال تهران و السد قطر در يك زمين بي طرف ارسال كرده بود محمدمهدي نبي دبير فدراسيون با ارسال نامه اي به كنفدراسيون فوتبال آسيا، باعث شد تا AFC تقاضاي قطري‌ها مبني بر انجام ديدار در زمين بي طرف را مردود اعلام كند و اين ديدار در تاريخ اعلام شده در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شود.



وي در اين نامه نوشت:


"به خاطر نامه اي كه 22 فوريه به فدراسيون فوتبال ايران ارسال كرديد تشكر مي كنم. در كشور ما در حال حاضر بسياري از توريست هاي خارجي، ديپلمات هاي كشورهاي مختلف و همينطور تيم هاي خارجي مختلف حضور دارند كه توجه شما را به ليست كامل تيم هايي كه در حال حاضر در ايران حضور دارند جلب مي كنيم:



1-تيم ملي قرقيزستان براي شركت در رقابت‌هاي مقدماتي المپيك 2012 لندن به ديدار تيم اميد ايران مي‌رود.



2-تيم ملي فوتسال برزيل براي انجام سه بازي دوستانه با تيم ملي فوتسال ايران به ايران آمده است.



3-تيم ملي فوتسال بانوان اوكراين براي انجام سه بازي دوستانه با تيم ملي فوتسال بانوان به ايران آمده است.



4-هشت كشور خارجي براي شركت در رقابت هاي بين المللي كشتي آزاد، جام تختي در ايران به سر مي‌برند.



بنابراين ما باور داريم كه نامه فدراسيون فوتبال قطر درباره شرايط ايران بدون مطالعه و بررسي لازم بوده است.


فدراسيون فوتبال ايران شرايط لازم براي برگزاري رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا را در ايران تضمين مي‌كند كه اين رقابت‌ها در فضاي مناسب و درچارچوب مقررات و تمهيدات لازم انجام مي شود.


اما يك موضوع ديگر در اين باره مربوط به باشگاه السد قطر است. اينكه متاسفانه اين باشگاه با چشم پوشي نسبت به ارسال كپي پاسپورت به موقع و نقض ماده A قانون 44 رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا عمل كرده ، اما فدراسيون فوتبال ايران مهربانانه و محترمانه با درك شرايط با اين باشگاه برخورد كرد تا هيچ مشكلي براي اين باشگاه پيش نيايد و ويزاهاي آنان به راحتي صادر شود. "



پس از ارسال اين نامه و بررسي هايي كه كنفدراسيون فوتبال آسيا انجام داد، آلكس سوسي دبيركل كنفدراسيون فوتبال آسيا در نامه اي به فدراسيون فوتبال قطر نوشت:


"پيرو نامه شما به كنفدراسيون فوتبال درباره بازي استقلال ايران و السد قطر در روز يك مارچ 2011 ، كنفدراسيون فوتبال آسيا نامه شما را در روز 22 فوريه دريافت كرد و ما تمامي موارد را در اين باره بررسي كرديم و ضمانت و تاييد ايران را گرفتيم كه برگزاري اين بازي به مشكل نمي خورد.


كنفدراسيون فوتبال آسيا مطمئن است كه بازي استقلال ايران و السد قطر در تاريخ يك مارچ 2011 همانطور كه از قبل مشخص شده بود برگزار خواهد شد و نامه فدراسيون فوتبال ايران به‌پيوست ، ضمانت مي‌كند كه برگزاري اين ديدار در تهران در بهترين شرايط انجام خواهد شد.


كنفدراسيون فوتبال آسيا از توجه شما به اين تصميم تشكر مي كند و از اينكه براي برگزاري اين بازي همكاري مي كنيد، بار ديگر از شما تشكر مي كند. "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 6 اسفند 1389برچسب:, | 3:32 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |